Znaczenie promocji dla sukcesu firmy działającej na rynku przemysłowym na przykładzie Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów S.A. w Tarnowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Rzeszut Grzegorz
dc.date.accessioned 2013-12-29T20:28:32Z
dc.date.available 2013-12-29T20:28:32Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2848
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza znaczenia promocji dla sukcesu firmy działającej na rynku przemysłowym na przykładzie Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów S.A. w Tarnowie. Wyjaśniono pojęcia komunikacji, promocji i zależności między nimi oraz scharakteryzowano specyficzne dla rynku dóbr przemysłowych działania promocyjne. Zaprezentowano proces planowania marketingowego - analizę sytuacji wyjściowej badanego przedsiębiorstwa, cele i adresatów promocji, budżet promocyjny, kompozycję wykorzystywanych instrumentów promocji, oraz ocenę efektów stosowanej polityki. Scharakteryzowano obiekt badań, jego historię powstania, strukturę organizacyjną, przedmiot działalności firmy, odbiorców i otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstwa. Określono efektywność dotychczas stosowanych działań promocyjnych poprzez odniesienie ich rezultatów do kosztów. Zaplanowano kampanię promocyjną dla analizowanego przedsiębiorstwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject rynek przemysłowy pl
dc.subject kampania promocyjna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Znaczenie promocji dla sukcesu firmy działającej na rynku przemysłowym na przykładzie Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów S.A. w Tarnowie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info