Wybrane działania promocyjne w małej firmie handlowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Cyrwus Maria Małgorzata
dc.date.accessioned 2013-12-30T16:49:24Z
dc.date.available 2013-12-30T16:49:24Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2893
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja wybranych działań promocyjnych w małej firmie handlowej na przykładzie Firmy Handlowej „Margo”. Omówiono istotę promocji, jej funkcje i zadania oraz jej powiązania z innymi instrumentami oddziaływania na rynek. Przedstawiono główne cele promocji, metody ustalania budżetu oraz kompozycję promotion–mix. Przedstawiono Firmę „Margo”, jej otoczenie, ofertę i pozycję na rynku. Omówiono program profesjonalnej obsługi klienta i możliwości jego wdrożenia w Firmie Handlowej „Margo”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject promotion-mix pl
dc.subject program profesjonalnej obsługi klienta pl
dc.subject firma handlowa pl
dc.subject marketing pl
dc.title Wybrane działania promocyjne w małej firmie handlowej pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info