Analiza strategii marketingowej banku na przykładzie Banku Przemysłowo-Handlowego S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Minicka Wioletta
dc.date.accessioned 2013-12-30T17:36:59Z
dc.date.available 2013-12-30T17:36:59Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2904
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja analizy strategii marketingowej banku na przykładzie Banku Przemysłowo-Handlowego S.A. Przedstawiono koncepcje marketingu w powiązaniu z różnymi podejściami do definiowania marketingu, elementów systemu marketingu oraz pełnionych funkcji. Opisano strategię marketingową i wyszczególniono czynniki determinujące proces powstawania strategii marketingowych oraz kryteria ich podziału. Przedstawiono strategię marketingową usług bankowych, ewolucję marketingu bankowego, elementy strategii marketingowej oraz omówiono kryteria segmentacji rynku, jego marketingowe otoczenie, badania marketingowe i ich wpływ na decyzję banków. Przedstawiono historię powstania Banku Przemysłwo-Handlowego S.A., jego strukturę oraz świadczone usługi. Zidentyfikowano strategię marketingową Banku Przemysłowo-Handlowego S.A. ukierunkowaną na klienta detalicznego oraz dokonano analizy pozycji Banku w rankingach z bankami konkurencyjnymi. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject Bank Przemysłowo-Handlowy S.A. pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.title Analiza strategii marketingowej banku na przykładzie Banku Przemysłowo-Handlowego S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info