Wpływ narzędzi marketingowych na zachowania rynku na przykładzie Fabryki Armatur "Jafar" S.A. w Jaśle

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cwynar, Wiktor
dc.contributor.author Gawlak Marzena
dc.date.accessioned 2013-12-30T22:09:10Z
dc.date.available 2013-12-30T22:09:10Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2919
dc.description.abstract Marketing coraz szerzej potwierdza swoją praktyczną użyteczność. Bez znajomości marketingu oraz odpowiednio dobranych instrumentów marketingowych trudno być dziś aktywnym i skutecznie działającym uczestnikiem życia gospodarczego. Przykładem Może być wiele firm, które z powodzeniem stosują marketing oraz narzędzia marketingowe. Celem niniejszej pracy jest ukazanie wpływu instrumentów marketingowych, na zachowania rynku. Do weryfikacji zostały przedstawione następujące hipotezy badawcze: 1. Odpowiednio ukształtowana kompozycja narzędzi marketingowych zwanych marketingiem - mix pozwala przedsiębiorstwu w złożony sposób oddziaływać na rynek. 2. Typowe instrumenty oddziaływania na rynek są obecnie niewystarczające. Analizę oddziaływania narzędzi marketingowych na rynek autorka przedstawiła na przykładzie Fabryki Armatur "Jafar" S.A. w Jaśle. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject marketing bezpośredni pl
dc.subject reklama podprogowa pl
dc.subject Fabryka Armatur "Jafar" S.A. pl
dc.title Wpływ narzędzi marketingowych na zachowania rynku na przykładzie Fabryki Armatur "Jafar" S.A. w Jaśle pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info