Determinanty kształtujące działalność promocyjną firm farmaceutycznych na rynku polskim

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Słoniowska Monika
dc.date.accessioned 2014-01-01T15:04:04Z
dc.date.available 2014-01-01T15:04:04Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2961
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza determinantów kształtujących działalność promocyjną firm farmaceutycznych na rynku polskim. Przedstawiono promocję jako instrument marketingu firm zorientowanych rynkowo. Dokonano charakterystyki rynku farmaceutycznego w Polsce oraz opisano specyfikę promocji na rynku farmaceutycznym. Przedstawiono identyfikację czynników kształtujących działania promocyjne firm farmaceutycznych w oparciu o badania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject promocja pl
dc.subject marketing pl
dc.subject rynek farmaceutyczny pl
dc.subject polityka promocji pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja leków pl
dc.title Determinanty kształtujące działalność promocyjną firm farmaceutycznych na rynku polskim pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info