Analogie i metafory źródłem nowych idei w praktyce biznesowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Ujwary-Gil, Anna
dc.date.accessioned 2013-07-03T10:19:34Z
dc.date.available 2013-07-03T10:19:34Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Marketing i Rynek, 2005, nr 7, s. 16-21 pl
dc.identifier.issn 1231-7853
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/296
dc.description Artykuł dostępny również na stronie : http://works.bepress.com/anna_ujwary-gil/doctype.html pl
dc.description.abstract Analogie i metafory stanowią ważne, jakkolwiek mało doceniane, źródło poszukiwania idei. Zwykle wykorzystanie metafor i analogii następuje spontanicznie, w trakcie komunikacji międzyludzkiej, podczas której przy użyciu metafor bądź analogii opisujemy zdarzenia, które miały miejsce, odwołując się do podobieństwa lub przenośni. Przedmiotem niniejszego artykułu jest myślenie przez analogie oraz metaforyzowanie (myślenie metaforyczne), rozumiane jako zdolności twórczego myślenia, które można wykorzystać w praktyce biznesowej i rozwijać na drodze mniej lub bardziej systematycznego ćwiczenia. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject myślenie twórcze pl
dc.subject twórcze rozwiązywanie problemów pl
dc.subject komunikowanie w biznesie pl
dc.subject informacja biznesowa pl
dc.title Analogie i metafory źródłem nowych idei w praktyce biznesowej pl
dc.type article pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info