Asocjacje źródłem pomysłów na slogan reklamowy, logo firmy i innowacje

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Ujwary-Gil, Anna
dc.date.accessioned 2013-07-03T10:31:23Z
dc.date.available 2013-07-03T10:31:23Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Marketing i Rynek, 2004, nr 10, s. 27-32. pl
dc.identifier.issn 1231-7853
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/297
dc.description Artykuł dostępny również na stronie : http://works.bepress.com/anna_ujwary-gil/doctype.html pl
dc.description.abstract Celem artykułu jest przedstawienie czytelnikowi praktycznych możliwości wykorzystania asocjacji w marketingu, biorąc pod uwagę, iż przedmiotem eksploracji będzie tworzenie sloganu reklamowego, logo firmy oraz poszukiwanie pomysłów na udoskonalenie (wyróżnienie) produktów już istniejących. W tym celu wykorzystam kolejno: w tworzeniu sloganu reklamowego technikę superpozycje, dokonywanie skojarzeń w gwiazdę w projekcie logo firmy, oraz skojarzenia łańcuchowe i bisocjacje w poszukiwaniu pomysłów na nowy produkt, bądź udoskonalenie już istniejących. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject marka pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.subject język reklamy pl
dc.subject reklama pl
dc.title Asocjacje źródłem pomysłów na slogan reklamowy, logo firmy i innowacje pl
dc.type article pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info