Reklama jako koszt na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A
Brak miniatury
Data
2000
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem pracy jest analiza reklamy jako kosztu na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A. Zaprezentowano istotę i cele reklamy oraz planowanie strategii reklamowej przedsiębiorstwa. Przedstawiono różne metody budżetowania reklamy oraz zaprezentowano problem prawnych ograniczeń reklamy, aspekty finansowo - księgowe i sposoby ich ewidencji. Dokonano analizy działań reklamowych podejmowanych przez Zakłady Azotowe w Tarnowie - Mościcach S.A. oraz ich ujęcie w ewidencji księgowej.
Opis
Słowa kluczowe
reklama, koszt, budżetowanie reklamy, strategia marketingowa, kampania reklamowa, ewidencja kosztów reklamy, planowanie strategii marketingowej, ewidencja księgowa