Wprowadzanie na rynek nowych produktów bankowych na przykładzie jednego z największych banków w Polsce - Banku PKO BP S.A. Oddział w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor b, b
dc.contributor.author Jędrszczyk Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-01T17:30:23Z
dc.date.available 2014-01-01T17:30:23Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2990
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza porównawcza jednego z produktów bankowych mająca na celu ukazanie konkurencyjności banku PKO BP S.A. w stosunku do innych banków. Podmiotem analizy jest produkt bankowy – kredyt mieszkaniowy, miejscem badań – bank PKO BP S.A. Przedstawiono funkcjonowanie systemu bankowego w Polsce, jego rozwój oraz sklasyfikowanie operacji bankowych. Opisano koncepcje marketingu bankowego, jakość usług bankowych. Omówiono elementy marketingu – mix oraz public relations w banku oraz dokonano analizy porównawczej produktu bankowego oferowanego przez bank PKO BP S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject produkt bankowy pl
dc.subject kredyt mieszkaniowy pl
dc.subject system bankowy pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject public relations pl
dc.title Wprowadzanie na rynek nowych produktów bankowych na przykładzie jednego z największych banków w Polsce - Banku PKO BP S.A. Oddział w Nowym Sączu pl
dc.type other pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info