Analiza znaczenia strategicznej karty wyników w procesie planowania i kontroli strategicznej w przedsiębiorstwie Telekomunikacja Polska S.A w badaniach własnych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Choroszczak, Jerzy
dc.contributor.author Uszko, Monika
dc.date.accessioned 2014-01-02T07:12:12Z
dc.date.available 2014-01-02T07:12:12Z
dc.date.issued 2013-01-30 10:23:55
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3030
dc.description.abstract Współczesna gospodarka wymaga nowych koncepcji w zarządzaniu firmą, co oznacza szukanie nowych propozycji, dróg, a nie doskonalenia starego systemu. Aby sprostać aktualnym wymaganiom na rynku krajowym i zagranicznym, należy wytwarzać nowe produkty w nowoczesny sposób i zdobywać nowe rynki zbytu. Bardzo ważne jest umiejętne kierowanie firmą w sposób innowacyjny, z trafnie dobraną dla niej strategią, zaangażowaniem, dużą wiedzą i wyobraźnią, pomysłowością i odwagą, a także inwencją i intuicją ze szczególnym uwzględnieniem przyszłości. Celem pracy jest zbudowanie Strategicznej Karty Wyników dla Telekomunikacji Polskiej S.A. i na tej podstawie przeanalizowanie roli strategicznej karty wyników w procesie planowania i kontroli strategicznej. Badanie zostało przeprowadzone w firmie Telekomunikacja Polskiej S.A. przy zastosowaniu Strategicznej Karty Wyników, dzięki czemu ustalono, iż analizowana firma jest całkowicie zależna od satysfakcji klienta. Ze względu na charakter oferowanych usług powinna utrzymać wysoką jakość oferowanych usług i przyspieszyć czas realizacji zamówień. pl
dc.description.abstract Modern economy calls for new corporate management concepts, which entails search for new solutions and methods instead of improving the old system. In order to meet the current requirements of the local and international markets, it is necessary to manufacture new products using modern methods and conquer new markets. It is important to be able to manage a corporation in an efficient and innovative way, with a well selected strategy, commitment, expertise, imagination, creativity and courage, not to mention inventiveness and intuition, especially about the future. This paper is aimed at developing the Balanced Scorecard for Telekomunikacja Polska S.A. to serve as basis for the analysis of its strategic role in the process of strategic planning and control. The research was conducted in Telekomunikacja Polska S.A. with the use of the Balanced Scorecard, which indicated that the corporation fully relies on customer satisfaction. The research also shows that the company should focus on improving the quality of its service and minimising its lead times. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject kontrola strategiczna pl
dc.subject planowanie strategiczne pl
dc.subject Strategiczna Karta Wyników pl
dc.subject Telekomunikacja Polska S.A. pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject strategic analysis pl
dc.subject strategic control pl
dc.subject strategic planning pl
dc.subject Balanced Scorecard pl
dc.subject strategic management pl
dc.title Analiza znaczenia strategicznej karty wyników w procesie planowania i kontroli strategicznej w przedsiębiorstwie Telekomunikacja Polska S.A w badaniach własnych pl
dc.title.alternative Analysis of importance of the balanced scorecard In the process of strategic planning and control at Telekomunikacja Polska S.A. based on the author’s own research pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-29T21:19:31Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info