Wpływ lidera na efektywność marketingową na przykładzie firmy PHU Wiśniowski

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Wolak Jan
dc.date.accessioned 2014-01-02T10:01:40Z
dc.date.available 2014-01-02T10:01:40Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3055
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza wpływu lidera na efektywność marketingową na przykładzie firmy PHU Wiśniowski. Przedstawiono genezę powstania i rozwoju marketingu jako filozofii istnienia, scharakteryzowano inne koncepcje działalności rynkowej oraz przedstawiono wpływ lidera firmy na możliwość wprowadzenia orientacji marketingowej w przedsiębiorstwie. Ukazano wpływ lidera na kształtowanie misji przedsiębiorstwa a także poruszono problem wyznaczenia strategii marketingowej i wykorzystania tzw. marketingu-mix. Omówiono aspekty związane ze źródłami władzy w przedsiębiorstwie. Przedstawiono dotychczasową sytuację w firmie „Wiśniowski” oraz dokonano analizy występowania cech charakterystycznych dla osobowości lidera wśród kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla. Przedstawiono reorganizację działu sprzedaży jako odzwierciedlenie rzeczywistego wpływu liderów o orientacji marketingowej na praktyczne działania podejmowane przez przedsiębiorstwo. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject orientacja marketingowa pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject marketing pl
dc.subject lider pl
dc.title Wpływ lidera na efektywność marketingową na przykładzie firmy PHU Wiśniowski pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info