Analiza porównawcza narzędzi marketingu - mix stosowanych przez banki

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Kosal, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-02T10:10:23Z
dc.date.available 2014-01-02T10:10:23Z
dc.date.issued 2013-01-22 21:15:41
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3056
dc.description.abstract Niniejsza praca przedstawia analizę porównawczą narzędzi marketingu stosowanych przez Łącki Bank Spółdzielczy, PKO Bank Polski oraz Alior Bank. Celem pracy jest przedstawienie w jaki sposób duże, uniwersalne banki komercyjne oraz niewielkie banki spółdzielcze wykorzystują różnorodne narzędzia marketingowe w celu jak najlepszej sprzedaży oferowanych przez siebie produktów i usług, przyciągnięcia szerokiego grona nowych klientów oraz rozpowszechnienia swojej marki. W rozdziale pierwszym opisano koncepcję marketingu, sposoby jego definiowania, specyfikę marketingu usług bankowych, jak również rolę jaką pełni on w sektorze, do którego zaliczamy usługi finansowe. Rozdział drugi opisuje główne elementy wchodzące w skład marketingu – mix usług finansowych. Rozdział trzeci opisuje zakres funkcjonowania banków spółdzielczych oraz komercyjnych, jak również zasady działania, na których się opierają. Przedstawiona została w nim szczegółowa charakterystyka Łąckiego Banku Spółdzielczego, PKO Banku Polskiego i Alior Banku, ich struktury organizacyjne oraz zakres kompetencji i działania organów stojących na czele banków. W rozdziale czwartym przedstawiono szczegóły oferty produktowej banków, stosowane przez nie kanały dystrybucji oraz realizowane działania promocyjne. Niniejsze opracowanie zostało napisane na podstawie cytowanej literatury i wewnętrznych regulaminów bankowych. ŁBS, PKO BP oraz Alior Bank, pomimo dużej konkurencji panującej na rynku finansowym, mogą skutecznie walczyć o klientów z innymi bankami. Wskazują na to niskie ceny usług, dobrze wykształcona kadra pracownicza, przewaga bezpośrednich kanałów dystrybucji oraz wykorzystywanie różnorodnych narzędzi reklamy i promocji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject banki pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject analiza porównawcza pl
dc.title Analiza porównawcza narzędzi marketingu - mix stosowanych przez banki pl
dc.title.alternative Comparative analysis of marketing tools - a mix of them used by different banks pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-02T09:47:43Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info