Problemy rozwoju banków w Polsce na przykładzie ING Banku Śląskiego S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Janas Mariusz
dc.date.accessioned 2014-01-02T12:46:33Z
dc.date.available 2014-01-02T12:46:33Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3100
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza problemów rozwoju banków w Polsce na przykładzie ING Banku Śląskiego S.A. Omówiono podstawy teoretyczne pojęć dotyczących usługi bankowej i istoty marketingu usług bankowych. Przedstawiono strukturę sektora bankowego w Polsce oraz sytuację ekonomiczno – finansową sektora banków komercyjnych i spółdzielczych. Przedstawiono zarys historyczny ING Banku Śląskiego, omówiono działalność banku, jego misja, cele strategiczne. Porównano oferty kilku banków oraz przeprowadzono badania na temat zamykania kont osobistych w ING Banku Śląskim. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject finanse pl
dc.subject bankowość pl
dc.subject banki komercyjne pl
dc.subject banki spółdzielcze pl
dc.subject sektor bankowy pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject jakość pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject bankowość detaliczna pl
dc.subject bankowość korporacyjna pl
dc.title Problemy rozwoju banków w Polsce na przykładzie ING Banku Śląskiego S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info