Uwarunkowania strategiczno-organizacyjne oraz prawne wejścia przedsiębiorstwa medialnego na nowy rynek na przykładzie Canal+

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mesjasz, Czesław
dc.contributor.author Aleksander Agata
dc.date.accessioned 2014-01-02T14:41:04Z
dc.date.available 2014-01-02T14:41:04Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3115
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza uwarunkowań strategiczno-organizacyjnych oraz prawnych wejścia przedsiębiorstwa medialnego na nowy rynek na przykładzie Canal+. Opisano rynek mediów telewizyjnych w Polsce oraz przedstawiono Canal+ jako niepubliczne przedsiębiorstwo medialne. Zaprezentowano uwarunkowania strategiczno-organizacyjne oraz prawne wejścia przedsiębiorstwa medialnego na nowy rynek. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject media pl
dc.subject przedsiębiorstwo medialne pl
dc.subject rynek mediów telewizyjnych pl
dc.subject niepubliczne przedsiębiorstwo medialne pl
dc.subject Canal+ pl
dc.subject nowy rynek pl
dc.subject Europejskie Prawo Wspólnotowe pl
dc.subject platforma cyfrowa pl
dc.title Uwarunkowania strategiczno-organizacyjne oraz prawne wejścia przedsiębiorstwa medialnego na nowy rynek na przykładzie Canal+ pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info