dc.contributor.advisor |
Mesjasz, Czesław |
|
dc.contributor.author |
Aleksander Agata |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-02T14:41:04Z |
|
dc.date.available |
2014-01-02T14:41:04Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3115 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest analiza uwarunkowań strategiczno-organizacyjnych oraz prawnych wejścia przedsiębiorstwa medialnego na nowy rynek na przykładzie Canal+. Opisano rynek mediów telewizyjnych w Polsce oraz przedstawiono Canal+ jako niepubliczne przedsiębiorstwo medialne. Zaprezentowano uwarunkowania strategiczno-organizacyjne oraz prawne wejścia przedsiębiorstwa medialnego na nowy rynek. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
media |
pl |
dc.subject |
przedsiębiorstwo medialne |
pl |
dc.subject |
rynek mediów telewizyjnych |
pl |
dc.subject |
niepubliczne przedsiębiorstwo medialne |
pl |
dc.subject |
Canal+ |
pl |
dc.subject |
nowy rynek |
pl |
dc.subject |
Europejskie Prawo Wspólnotowe |
pl |
dc.subject |
platforma cyfrowa |
pl |
dc.title |
Uwarunkowania strategiczno-organizacyjne oraz prawne wejścia przedsiębiorstwa medialnego na nowy rynek na przykładzie Canal+ |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |