dc.contributor.advisor |
Malczak, Jan |
|
dc.contributor.author |
Lijana Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-02T23:25:38Z |
|
dc.date.available |
2014-01-02T23:25:38Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3139 |
|
dc.description.abstract |
Działania promocyjne są szczególnie ważne dla nowo powstałych hipermarketów, które nie są w ogóle na rynku znane i powinny za pomocą działań promocyjnych tworzyć pozytywne wyobrażenie o swych produktach. Firmy te powinny więc uwzględniać różne czynniki, decydując o intensywności, zakresie i wykorzystywanych formach promocji. Celem niniejszej pracy jest charakterystyka i ocena roli działań promocyjnych wykorzystywanych w hipermarkecie Real w Nowym Sączu, oraz przedstawienie efektów zastosowanych przez hipermarket działań promocyjnych. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
polityka promocji |
pl |
dc.subject |
komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
reklama w Internecie |
pl |
dc.subject |
sprzedaż osobista |
pl |
dc.subject |
public relations |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
hipermarket Real w Nowym Sączu |
pl |
dc.title |
Rola polityki promocji w procesie komunikacji przdsiębiorstwa z rynkiem |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |