Rola polityki promocji w procesie komunikacji przdsiębiorstwa z rynkiem

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Lijana Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-02T23:25:38Z
dc.date.available 2014-01-02T23:25:38Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3139
dc.description.abstract Działania promocyjne są szczególnie ważne dla nowo powstałych hipermarketów, które nie są w ogóle na rynku znane i powinny za pomocą działań promocyjnych tworzyć pozytywne wyobrażenie o swych produktach. Firmy te powinny więc uwzględniać różne czynniki, decydując o intensywności, zakresie i wykorzystywanych formach promocji. Celem niniejszej pracy jest charakterystyka i ocena roli działań promocyjnych wykorzystywanych w hipermarkecie Real w Nowym Sączu, oraz przedstawienie efektów zastosowanych przez hipermarket działań promocyjnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject polityka promocji pl
dc.subject komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem pl
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama w Internecie pl
dc.subject sprzedaż osobista pl
dc.subject public relations pl
dc.subject marketing pl
dc.subject hipermarket Real w Nowym Sączu pl
dc.title Rola polityki promocji w procesie komunikacji przdsiębiorstwa z rynkiem pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info