Elementy analizy diagnostycznej usług w aspekcie strategii rozwoju firmy na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Tarnowski Janusz
dc.date.accessioned 2014-01-03T00:07:49Z
dc.date.available 2014-01-03T00:07:49Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3141
dc.description.abstract Firmy mogą osiągać sukcesy na rynkach na których decydują się działać tylko wówczas gdy prowadzą właściwą strategię swoich produktów. Aby mogły w sposób ciągły podnosić swoją wartość skutecznie konkurować między sobą muszą kierować się zawsze w pierwszej kolejności zasadami będącymi jakby lustrzanym odbiciem decyzji podejmowanych przez nabywców swoich produktów. Autor zdecydował się napisać pracę na temat strategii produktu z trzech powodów: po pierwsze, chęć sprawdzenia czy uda mi się zaadoptować poznane techniki analizy i oceny strategicznej produktów w usługach telekomunikacyjnych; po drugie, podjęcie próby dokonania własnej (choć częściowej) oceny sytuacji tak dużej firmy jaką jest Telekomunikacja Polska S.A. z punktu widzenia jej usług; i po trzecie, powiększenie wiedzy teoretycznej w zakresie zarządzania strategicznego usługami, aby lepiej znajdować się w praktyce na gruncie zarządzania nimi. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject usługa pl
dc.subject jakość usług pl
dc.subject zarządzanie produktem pl
dc.subject zarządzanie usługami pl
dc.subject Telekomunikacja Polska S.A. pl
dc.subject badanie rynku pl
dc.subject identyfikacja potrzeb klientów pl
dc.title Elementy analizy diagnostycznej usług w aspekcie strategii rozwoju firmy na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info