Analiza wykorzystania narzędzi internetowych w procesie kreowania wizerunku banków

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Paliwoda-Matiolańska, Adriana
dc.contributor.author Bandyk, Aldona
dc.date.accessioned 2014-01-03T06:54:54Z
dc.date.available 2014-01-03T06:54:54Z
dc.date.issued 2013-01-03 08:47:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3152
dc.description.abstract Temat mojej pracy licencjackiej stanowi analiza wykorzystania narzędzi internetowych w procesie kreowania wizerunku banków. Wizerunek ma bardzo istotne znaczenie w działalności podmiotów rynkowych, w tym również instytucji bankowych. Na odbiór organizacji przez otoczenie wpływa wiele różnych aspektów. Nowe możliwości w zakresie kreowania wizerunku stwarza obecnie Internet. Coraz większego znaczenia nabierają zagadnienia związane z wyglądem oraz funkcjonalnością witryn internetowych organizacji. W pracy zaprezentowano zagadnienia związane z istotą oraz instrumentami kształtowania wizerunku, omówiono działalność instytucji bankowych, a także przeprowadzono analizę stron internetowych wybranych instytucji bankowych. pl
dc.description.abstract The subject of my paper is the analysis of the Internet tools use in the process of creating the image of the banks. Image plays a crucial role in the activities of business entities, including banking institutions. There are various factors influencing the way an organization is perceived by its surroundings. The Internet offers new opportunities of creating image. The issues related to the outlook and functionality of an organization’s website are gaining importance. The paper presents issues related to the essence and instruments of shaping image, it also describes the activities of banking institutions and conducts an analysis of some selected websites of banking institutions. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek pl
dc.subject kreowanie wizerunku pl
dc.subject bank pl
dc.subject internet pl
dc.subject strona internetowa pl
dc.subject bankowość elektroniczna pl
dc.subject witryny internetowe pl
dc.title Analiza wykorzystania narzędzi internetowych w procesie kreowania wizerunku banków pl
dc.title.alternative Analysis of internet tools as a part of image creation by banks pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-02T12:37:18Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info