Celem niniejszej pracy magisterskiej było pokazanie, kluczowego znaczenia wizerunku firmy na rynku usług budowlanych dla długofalowego jej sukcesu oraz instrumentów go kształtujących. Uzasadnienie niniejszego twierdzenia postanowiono pokazać na przykładzie średniej firmy wielobranżowej nastawionej głównie na działalność budowlaną, działającej na terenie Polski południowej i południowo-zachodniej. Badanie wizerunku wybranej do tego celu firmy Cechini przeprowadzono za pomocą kwestionariusza ankiety, który to został dostarczony podmiotom współpracującym z niniejszą firmą. Okazuje się, iż wybrana metoda okazała się skutecznym narzędziem przeprowadzania badania, za wyjątkiem ankiet rozsyłanych drogą mailową, gdzie zwrotność była minimalna. Uzasadnieniem tego jest fakt, iż ankieta przeprowadzana osobiście przez autora celowo trafiała do osób mających styczność z omawianą firmą. Rezultatem są wiarygodne wyniki badania wizerunku firmy Cechini.
The aim of herewith thesis is to show the key importance of a company's image on a market of construction services for its long-lasting success and the shaping instruments. Justification for the thesis is shown on the example of PRBIT Cechini - multi - sector medium - sized company focuses on construction activities, operating in the south and south - west of Poland. Study of the image of Cechini was carried out by using a questionnaire, which was distributed among entities cooperating with the company. It turns out that this method besides to questionnaires sent by the e-mails was an effective tool to carry out the study. The justification for this is the fact that the questionnaire was carried out personally by the author and deliberately filled in by people staying in contact with the company. The reliable test results of Cechini image proven the thesis.