Pozycjonowanie stron internetowych jako jedna z form reklamy internetowej na przykładzie "wyszukiwarki Google.pl"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Olchawa, Anna
dc.date.accessioned 2014-01-03T07:44:55Z
dc.date.available 2014-01-03T07:44:55Z
dc.date.issued 2012-12-16 21:05:36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3166
dc.description.abstract Celem pracy było zaprezentowanie problematyki pozycjonowania stron internetowych w polskojęzycznej wersji wyszukiwarki Google. W pracy przedstawiono proces pozycjonowania strony internetowej oraz wyniki badań dotyczące znajomości tej formy reklamy przez polskie społeczeństwo. Badania przeprowadzono na podstawie wypełnionych kwestionariuszy ankiet, które pomogły w weryfikacji czterech założonych hipotez badawczych. Do weryfikacji jednej z hipotez wykorzystano Test t-studenta. Analiza pokazała, że pozycjonowanie stron internetowych jest znane przynajmniej połowie badanych respondentów, a pozycja strony www nie do końca wpływa na wybór konkretnego linku będącego jej adresem. pl
dc.description.abstract The aim of this thesis was to present the issue of search engine optimization in the Polish version of search engine „Google’. The paper presents the process of website positioning and the results of the research concerning the awareness of this form of advertising among Polish society. The study has been based on completed questionnaires, which have helped in the verification of four established research hypotheses. I n order to verify one of the hypothesis the test T-student was used. The analysis shows that SEO is known to at least half of the respondents surveyed, and the position a web page has in a search engine not necessarily in fluences the choice of a link connected with its address. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama internetowa pl
dc.subject pozycjonowanie stron internetowych pl
dc.subject SEO pl
dc.subject Google pl
dc.subject proces pozycjonowania pl
dc.subject Internet advertising pl
dc.subject search engine optimization pl
dc.subject positioning process pl
dc.title Pozycjonowanie stron internetowych jako jedna z form reklamy internetowej na przykładzie "wyszukiwarki Google.pl" pl
dc.title.alternative SEO as a form of online advertising on the example of "search Google.pl" pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-02T14:51:32Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info