Wpływ menedżera na satysfakcję zawodową pracowników umysłowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Bulanda Krystyna
dc.date.accessioned 2014-01-03T12:59:45Z
dc.date.available 2014-01-03T12:59:45Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3233
dc.description.abstract Niniejsza praca podejmuje problematykę satysfakcji zawodowej i jako zadania stojącego przed menedżerami i uwypukla rosnące znaczenie tych problemów dla ogólnego sukcesu firmy. Przedmiotem mojej refleksji będzie próba odpowiedzi na pytanie: Czym jest satysfakcja z pracy? Jakimi narzędziami powinien posługiwać się menedżer, by jego podwładni odczuwali ową satysfakcję zawodową? Jak przedstawia się satysfakcja zawodowa u pracowników umysłowych w badanych przez mnie firmach? pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject satysfakcja zawodowa pl
dc.subject menedżer pl
dc.subject pracownik umysłowy pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject rozwój zawodowy pl
dc.subject kariera zawodowa pl
dc.subject stosunki interpersonalne pl
dc.subject organizacja pracy pl
dc.subject warunki pracy pl
dc.title Wpływ menedżera na satysfakcję zawodową pracowników umysłowych pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info