Strategia wprowadzenia na rynek nowego produktu na przykładzie samochodu Renault Modus

Ładowanie...
Miniatura

Data

2005

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest analiza strategii wprowadzenia na rynek nowego produktu na przykładzie samochodu Renault Modus. Omówiono zagadnienia związane z produktem, jego budową, cyklem życia, rodzajami oraz elementami wyposażenia produktu. Przedstawiono informacje o nowym produkcie, jego klasyfikację, stadia wprowadzenia na rynek, procedurę poszukiwań innowacji oraz proces adaptacji nowego produktu przez konsumentów. Omówiono działania promocyjne używane podczas wprowadzenia nowego produktu na rynek - opisana została promocja, reklama, sprzedaż osobista, PR oraz promocja dodatkowa. Dokonano analizy nowego samochodu Renault – przedstawiono charakterystykę firmy Renault, drogę tworzenia nowego modelu, innowacje w nim zawarte oraz narzędzia promocyjne.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie, produkt, marketing, cykl życia produktu, wprowadzanie produktu na rynek, promocja, reklama, marketing-mix

Cytowanie