Projekt strategicznych jednostek biznesu dla hurtowni materiałów budowlanych Tar Bud Komplex Sp.z o.o.

Brak miniatury

Data

2000

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest przedstawienie projektu strategicznych jednostek biznesu dla hurtowni materiałów budowlanych Tar Bud Komplex Sp.z o.o. Opisano rolę Strategicznych Jednostek Biznesu w zarządzaniu marketingowym firmy działającej w warunkach rynkowych. Przedstawiono charakterystykę działalności hurtowni Tar-Bud-Komplex oraz analizę jej otoczenia. Przedstawiono analizę strategicznych jednostek biznesu oraz zaprezentowano działania w zakresie marketingu dla chemii budowlanej Ceresit.

Opis

Słowa kluczowe

Strategiczne Jednostki Biznesu, zarządzanie, zarządzanie marketingiem, aktywność rynkowa, otoczenie firmy, produkt, marketing-mix, analiza ABC

Cytowanie