Projekt strategicznych jednostek biznesu dla hurtowni materiałów budowlanych Tar Bud Komplex Sp.z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Piszczek Piotr
dc.date.accessioned 2014-01-03T18:37:59Z
dc.date.available 2014-01-03T18:37:59Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3256
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie projektu strategicznych jednostek biznesu dla hurtowni materiałów budowlanych Tar Bud Komplex Sp.z o.o. Opisano rolę Strategicznych Jednostek Biznesu w zarządzaniu marketingowym firmy działającej w warunkach rynkowych. Przedstawiono charakterystykę działalności hurtowni Tar-Bud-Komplex oraz analizę jej otoczenia. Przedstawiono analizę strategicznych jednostek biznesu oraz zaprezentowano działania w zakresie marketingu dla chemii budowlanej Ceresit. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Strategiczne Jednostki Biznesu pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject aktywność rynkowa pl
dc.subject otoczenie firmy pl
dc.subject produkt pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject analiza ABC pl
dc.title Projekt strategicznych jednostek biznesu dla hurtowni materiałów budowlanych Tar Bud Komplex Sp.z o.o. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info