Ocena działań marketingowych FPHU "Wiśniowski" w Wielogłowach

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Nowak Paweł
dc.date.accessioned 2014-01-04T19:03:32Z
dc.date.available 2014-01-04T19:03:32Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3339
dc.description.abstract Celem pracy jest ocena działań marketingowych FPHU Wiśniowski w Wielogłowach. Zaprezentowano definicję marketingu, jego funkcje, korzyści jakie płyną z jego stosowania oraz podstawowe zasady marketingowych działań.Przedstawiono narzędzia marketingu mix, dokonano charakterystyki produktu, ceny, dystrybucji i promocji oraz ich znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstwa. Zaprezentowano FPHU Wiśniowski, w tym powstanie i rozwój firmy oraz istniejące rozwiązania strukturalne. Zawarto analizę i ocenę narzędzi marketingu wykorzystanych w firmie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject działania marketingowe pl
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject produkt pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject promocja pl
dc.title Ocena działań marketingowych FPHU "Wiśniowski" w Wielogłowach pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info