Wprowadzanie na rynek nowego produktu turystycznego na przykładzie PBP Orbis Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Nytko Magdalena
dc.date.accessioned 2014-01-05T20:12:21Z
dc.date.available 2014-01-05T20:12:21Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3359
dc.description.abstract Zmiany na rynku turystycznym spowodowały, że wiele polskich biur podróży zbankrutowało a inne musiały dostosować się do zaistniałej sytuacji, zmieniając strategię działania i wchodząc na nowe rynki. Sytuacja ta dotknęła również jedno z największych biur podróży w Polsce – Orbis Tavel, które chcąc dostosować się do zmian na rynku turystycznym w Polsce, postanowiło rozszerzyć zakres oferowanych usług poprzez wprowadzenie do oferty firmy nowego produktu kierowanego do nowego segmentu rynku. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie i ocena działań, jakie miały miejsce przy wprowadzaniu nowej oferty na rynek turystyczny. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject rynek usług turystycznych pl
dc.subject biura podróży pl
dc.subject dystrybucja produktu turystycznego pl
dc.subject PBP Orbis Sp. z o.o. pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject promocja pl
dc.subject oferta turystyczna pl
dc.title Wprowadzanie na rynek nowego produktu turystycznego na przykładzie PBP Orbis Sp. z o.o. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info