Abstract:
Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta stanowi podstawę określenia programu polityki sprzedaży. Znajomość bodźców wyzwalających określoną reakcje pozwala oddziaływać na konsumenta i kształtować jego zachowania oraz upodobania co jest finalnym celem każdego przedsiębiorstwa. Stąd też tematyka wydała się inspirująca do pogłębienia wiedzy o wpływie reklamy na zachowania konsumenckie, szczególnie w obszarze rynku odzieżowego. W modzie odzieżowej bardzo często następują zmiany. Nie chodzi o to, czy będzie długo, czy krótko, luźno, czy obciśle. Zmieniają się realia, nastrój, a przede wszystkim ludzie. Dokonuje się wymiana pokoleń. Nikt bardziej niż dwudziestolatki, trzydziestolatki i czterdziestolatki nie jest podatny na zmiany w sposobie obowiązujących kanonów mody na rynku odzieżowym. W niniejszej pracy autorka stara się pokazać jak reklama wpływa na zachowanie Pań w przedziale wiekowym od dwudziestu pięciu do czterdziestu pięciu lat na rynku odzieżowym.