Działalność marketingowa organizacji non-profit w oparciu o doświadczenia miejskiej i gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Ołpińska-Pabisz, Beata
dc.date.accessioned 2014-01-06T20:15:40Z
dc.date.available 2014-01-06T20:15:40Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3429
dc.description.abstract Rozwój rynku prowadzi do coraz to nowszych form przedsiębiorczości, wynika to przede wszystkim z popytu na różnorodne produkty i usługi. Jedną z takich instytucji jest organizacja non-profit, wykonująca usługi o charakterze społecznie użytecznym. Celem niniejszej pracy było przedstawienie Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu, jako organizacji non-profit, prowadzącej działalność usługową, kulturalną i marketingową. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject instytucje non-profit pl
dc.subject marketing pl
dc.subject biblioteka pl
dc.subject usługi biblioteczne pl
dc.subject marketing usług bibliotecznych pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject użytkownicy bibliotek pl
dc.title Działalność marketingowa organizacji non-profit w oparciu o doświadczenia miejskiej i gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info