Analiza i ocena wybranych kampanii społecznych

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-11-14 00:44:59

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Praca zawiera zagadnienia teoretyczne związane z pojęciem marketingu społecznego, komunikacji marketingowej oraz kampanii społecznej, która jest jednym z najważniejszych narzędzi marketingu społecznego a jej zadaniem jest zmiana zachowań i postaw społecznych. Opisano i przedstawiono klasyfikację kampanii społecznych oraz charakterystykę trzech kampanii, na których oparte zostały badania. Badania zostały przeprowadzone z wykorzystaniem indywidualnego wywiadu pogłębionego. Celem badań było uzyskanie informacji i ocena świadomości badanych dotycząca znajomości pojęcia jakim jest kampania społeczna oraz uzyskanie opinii na temat trzech wybranych kampanii społecznych.
Master thesis includes theoretical issues related to the concept of social marketing, marketing communications and social campaign. It deals with one of the most important tools of social marketing which main aim is modification of social behavior and attitudes. The researches have been based on described and presented classification of social campaigns, as well as characteristics of three given campaigns. They were performed using an individual, in- depth interview. The main goal was to obtain information and evaluation of respondents’ awareness relating to the knowledge of a social campaign and obtainment the opinion about three chosen social campaigns.

Opis

Słowa kluczowe

marketing społeczny, kampania społeczna, komunikacja marketingowa, indywidualny wywiad pogłębiony, social marketing, social campaign, marketing communication, individual in-depth interview

Cytowanie