Abstract:
Problem badawczy obejmuje zdiagnozowanie i ocenę metod oraz technik stosowanych przez Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz. Jego uzupełnieniem będzie analiza porównawcza relacji agent ubezpieczeniowy –klient, której celem jest pozyskanie klientów. Celami badań niniejszej pracy jest pozyskanie odpowiedzi na pytania: 1. Jakie ewentualne podobieństwa i różnice można wyróżnić w sposobach pozyskiwania klientów, przez agentów ubezpieczeniowych firmy? 2. W jaki sposób strategie wybrane przez firmę Allianz wpływają na techniki pozyskiwania klientów? 3. Za pomocą jakich metod i technik firmy ubezpieczeniowe starają się pozyskać klientów? Hipotezy badawcze 1. Zróżnicowany system motywowania agentów ubezpieczeniowych, pozytywnie wpływa na zwiększenie sprzedaży i zdobywanie nowych klientów. 2. Porównanie metod i technik w relacjach agent ubezpieczeniowy – klienci stosowanych przez Allianz pozwoli dokonać oceny tego, jak pozyskiwani są klienci.