Analiza instrumentów marketing mix w działalności usługowej na przykładzie Sanatorium Uzdrowiskowego Zgoda Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Rzemińska, Rozalia
dc.date.accessioned 2014-01-08T07:51:11Z
dc.date.available 2014-01-08T07:51:11Z
dc.date.issued 2012-10-26 18:36:49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3508
dc.description.abstract W pracy podjęto temat analizy instrumentów marketing mix w działalności usługowej firmy, przedstawiono w niej teoretyczne podstawy z zakresu marketingu, marketingu usług oraz koncepcji marketingowych. Celem pracy było poddanie analizie stosowanych w Sanatorium Uzdrowiskowym Zgoda instrumentów marketing mix oraz zbadanie ich wpływu na decyzje zakupowe konsumentów. W tym celu zastosowano metodę sondażu diagnostycznego, wykorzystując w obrębie tej metody kwestionariusz ankiety, który został rozdany kuracjuszom i gościom Sanatorium Uzdrowiskowego Zgoda Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju, przebywającym na turnusie rehabilitacyjnym bądź sanatoryjnym w miesiącu wrześniu 2012 roku. Analizując zebrane dane stwierdza się, że stosowane przez firmę instrumenty marketingowe mają znaczący wpływ na decyzje zakupowe konsumentów sanatorium. Dowiedziono, że istotnym instrumentem okazała się być dla ankietowanych cena, niebagatelne znaczenie ma także jakość świadczonych usług, którą udaje się realizować dzięki zaangażowaniu zatrudnionych w firmie pracowników. Badania pokazały również niedociągnięcia, które z perspektywy najbliższego czasu muszą zostać rozwiązane, a dotyczące doposażenia budynku i poprawy kwestii pracowniczych w firmie. pl
dc.description.abstract The main subject of this work is the analysis of the marketing mix tools used in the service activities presented in theoretical foundations of marketing, marketing services and marketing concepts. The aim of this study was to review the applicable Zgoda Sanatorium Uzdrowiskowe marketing mix instruments and to examine their impact on the consumers’ purchasing decision. For this purpose, a method of diagnostic survey using the questionnaire, which was distributed to guests to the spa and guests Sanatorium Zgoda Sp. z o.o. in Krynica, staying in a rehabilitation or sanatorium in September 2012. Analyzing the collected data indicates that the instruments used by the company marketing have a significant impact on consumers' purchasing decisions . Proven that it turned out that the price is an important instrument for the respondents as well as the quality of service, which is provided with involvement of employees. The study also showed weaknesses of the facilities, equipment in the building as well as improving the issue of employees that should be resolved. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject ankieta pl
dc.subject sanatorium pl
dc.subject marketing mix pl
dc.subject zasoby pl
dc.subject procesy pl
dc.subject survey pl
dc.subject sanatorium pl
dc.subject marketing mix pl
dc.subject resources pl
dc.subject processes pl
dc.subject services pl
dc.title Analiza instrumentów marketing mix w działalności usługowej na przykładzie Sanatorium Uzdrowiskowego Zgoda Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju pl
dc.title.alternative The analisis of the marketing mix instruments within the service activity on the example of Sanatorium Uzdrowiskowe Zgoda in Krynica-Zdrój pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-07T16:29:45Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info