Gospodarstwo agroturystyczne "Chata pod Kretówkami" jako sposób biznesowy na inwestycję turystyczną we wsi Sucha Struga

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Lichoń, Piotr
dc.date.accessioned 2014-01-08T09:36:52Z
dc.date.available 2014-01-08T09:36:52Z
dc.date.issued 2012-10-16 11:13:47
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3520
dc.description.abstract Na przestrzeni wieków wieś ulegała ewolucyjnym zmianom, gospodarze z ciężkiej pracy na roli wykonywanej prymitywnymi narzędziami weszli do epoki współczesnych nowości technicznych i choć w erze międzynarodowych korporacji oferujących produkt turystyczny pod jedną silna marką, nadal istnieje popyt na potrzebę odpoczynku w gronie życzliwych ludzi prowadzących małą rodzinną działalność wiejską, działającą według nakreślonej w sposób prosty wizji, a zarazem nie zakłócający harmonii misji dawnych technologii z nowoczesnymi. By dokładnie poznać preferencje i zamiłowanie przyszłych turystów wykonano badania marketingowe, w których m.in. sporządzono szereg 16 nurtujących pytań na temat przyszłej działalności agroturystycznej. Badania marketingowe przeprowadzono w pobliskiej miejscowości Głębokie u podnóża wydobywającego się źródła wody mineralnej „Głęboczanka” w formie ankiety, gdzie mieściły się zarówno pytania zamknięte, jak i otwarte by dodatkowo poszerzyć horyzont myślowy respondentów. Z głównego nurtu myślowego można wywnioskować, iż faktycznie pomimo unowocześniania polskiego rolnictwa, (co niewątpliwe jest pozytywnym zjawiskiem) stanowi większe możliwości dla samych rolników, znaczna większość napływających turystów nadal chciałaby patrzeć przez pryzmat rolnictwa i gospodarki z pewną dozą sentymentu. Postawiona hipoteza ugruntowała mnie w przekonaniu, iż mimo wielkiej rzeszy konkurencji w sprzedaży produktu turystycznego nadal znajduje się tak pożądane miejsce dla małego własnego rodzinnego biznesu agroturystycznego. pl
dc.description.abstract Over the centuries the village surrendered evolutionary with change, manage the role performed with primitive tools from the hard work entered the age of contemporary technical novelties and at least and in the era of an international corporations offering the tourist product under one strong with brand, a demand for the need of the rest is still existing in the circle of kind people of person in charges of small family activity country, acting according to the vision framed in the simple way but all at the same time not-disturbing the harmony of the mission of former technologies from modern". In order exactly to get to know preferences and the avocation of future tourists market researches in which among others the number of 16 bothering questions was drafted about the farm tourism future activity were performed. Market researches were conducted in the near by town Deep at the foot of the source getting out of the mineral water "Głęboczanka" in the form questionnaire forms where were located both closed questions which and opened in order additionally to expand the limits of one's mental abilities of respondents. From the mental mainstream it is possible to come to the conclusion .. , that indeed after in spite of modernizing the Polish farming (what is undoubted positive with phenomenon) he constitutes greater abilities for very farmers, the considerable majority will send flooding tourists would like to look through the prism of the farming and the economy with the certain dose of the fondness. The constructed hypothesis consolidated me in the belief that in spite of the large crowd of the competition still I am in a sale of the tourist product this way desired space for the small own family farm tourism business. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject agroturystyka pl
dc.subject rozwój pl
dc.subject biznes pl
dc.subject wieś pl
dc.subject inwestycje pl
dc.subject farm tourism pl
dc.subject development pl
dc.subject business pl
dc.subject village pl
dc.subject investments pl
dc.title Gospodarstwo agroturystyczne "Chata pod Kretówkami" jako sposób biznesowy na inwestycję turystyczną we wsi Sucha Struga pl
dc.title.alternative Farm tourism household "Cottage under Kretówki" as a way of tourist business investment in the village Sucha Struga pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-08T09:02:16Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info