dc.contributor.advisor |
Piekarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Wojcieszek, Magdalena |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-08T10:03:06Z |
|
dc.date.available |
2014-01-08T10:03:06Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-16 13:07:28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3526 |
|
dc.description.abstract |
Ogromna różnorodność produktów oferowanych na światowych rynkach, w tym także
w Polsce, stymuluje w sposób naturalny wzrost oczekiwań klientów, i to nie tylko cenowych,
ale przede wszystkim jakościowych. Rynek producenta ustąpił miejsca rynkowi konsumenta.
O sukcesie organizacji decydują klienci, wiec ważne jest podejmowanie wszelkich działań
mających na celu zrozumienie aktualnych i przyszłych oczekiwań i potrzeb klientów oraz
nadążanie za coraz to nowszymi wymaganiami z ich strony. Ustalenie prawidłowego poziomu
logistycznej obsługi klienta jest jedną z najważniejszych decyzji strategicznych
przedsiębiorstwa. Poziom ten jest istotnym czynnikiem mającym wpływ na przychody
i koszty, a więc zyski. W niniejszej pracy przedstawiono ocenę obsługi klienta w dziale
logistycznym na podstawie przedsiębiorstwa produkcyjno – handlowego. |
pl |
dc.description.abstract |
A huge variety of products offered in global markets, including also Poland, stimulates
a natural increase in customer expectations, not only in prices, but also in quality. The
producer market gave up its place to the consumer market. Customers determine the success
of the organization. Therefore, it is important to make efforts to understand the current and
future needs and expectations of customers as well as to follow and meet theirs newer
requirements. One of the most important strategic decision of the company is to determining
the correct level of logistics customer service. This level is an important factor affecting
revenues and costs – profits. In this project, the customer service in the logistics department
on the basic of production and commercial enterprise has been presented. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
obsługa klienta |
pl |
dc.subject |
klient |
pl |
dc.subject |
logistyka |
pl |
dc.subject |
faza przedtransakcyjna |
pl |
dc.subject |
faza transakcyjna |
pl |
dc.subject |
faza potransakcyjna |
pl |
dc.subject |
elementy obsługi klienta |
pl |
dc.subject |
mierniki obsługi klienta |
pl |
dc.subject |
czas |
pl |
dc.subject |
niezawodność |
pl |
dc.subject |
komunikacja |
pl |
dc.subject |
wygoda |
pl |
dc.subject |
customer service |
pl |
dc.subject |
customer |
pl |
dc.subject |
logistics |
pl |
dc.subject |
pre-trade phase |
pl |
dc.subject |
the phase of the transaction |
pl |
dc.subject |
Post-trade phase |
pl |
dc.subject |
elements of customer service |
pl |
dc.subject |
customer service measures |
pl |
dc.subject |
time |
pl |
dc.subject |
reliability |
pl |
dc.subject |
communication |
pl |
dc.subject |
convenience |
pl |
dc.title |
Ocena systemu obsługi klienta w dziale logistycznym w Firmie BRUK-BET |
pl |
dc.title.alternative |
Estimation of customer service system in logistic department of BRUK-BET company |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-08T09:02:09Z |
|