Marketingowe i psychologiczne znaczenie ceny w sektorze w usługach hotelarskich
Ładowanie...
Data
2012-10-15 13:06:22
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Praca koncentruje się na dwóch obszarach związanych z hotelarstwem: marketingowym znaczeniu ceny oraz zarządzaniem ceną w funkcjonowaniu takiej działalności. Omówione zostały fundamentalne kwestie związane z zarządzaniem, organizacją pracy w obszarze usług hotelarskich. Wprowadzono pojęcie ceny oraz ich rodzaje oraz znaczenie jakie ona odgrywa na rynku usług hotelarskich. Praca przedstawia analizę i znaczenie psychologiczne ceny w walce o klienta oraz z konkurencją na rynku. Została dokonana również analiza wskaźnikowa związana z funkcjonowaniem hotelu.
Work focuses on two areas of hospitality: the meaning of money and marketing management in the functioning of the price of such activities. Discusses the fundamental issues related to the management, organization of work in the area of hotel services. The concept of money and their types, and the importance that it plays in the market of hotel services. The paper presents an analysis and psychological impact prices in the battle for the customer and the competition in the market. The ratio analysis related to the functioning of the hotel has been done.
Work focuses on two areas of hospitality: the meaning of money and marketing management in the functioning of the price of such activities. Discusses the fundamental issues related to the management, organization of work in the area of hotel services. The concept of money and their types, and the importance that it plays in the market of hotel services. The paper presents an analysis and psychological impact prices in the battle for the customer and the competition in the market. The ratio analysis related to the functioning of the hotel has been done.
Opis
Słowa kluczowe
zarządzanie ceną, marketing, usługi hotelowe, marketing strategy, price management