Formułowanie strategii marketingowej dla ZPRE "Jedlicze", spółki prowadzącej działalność na rynku dóbr i usług przemysłowych
Abstrakt
Celem niniejszej pracy jest będzie sformułowanie strategii marketingowej dla ZPRE „Jedlicze” w sposób zgodny z prezentowanym podejściem, oraz udowodnienie na jej podstawie postawionej tezy, iż strategia marketingowa w przedsiębiorstwie traktującym marketing jako koncepcję działania, nie jest jedną z wielu istniejących w nim strategii, ale dla swojej skuteczności powinna być jedną strategią formułowaną z udziałem wszystkich występujących w nim jednostek organizacyjnych. Autor stara się udowodnić, iż jedynie korelacja działań, oraz wiedza wszystkich jednostek organizacyjnych odnośnie ich roli i zadań jakie muszą spełnić w urzeczywistnianiu celu firmy, może doprowadzić do jego osiągnięci.
Opis
Słowa kluczowe
rynek dóbr i usług przemysłowych, marketing-mix, strategie marketingowe, analiza SWOT, analiza aktywów, macierz ADL