Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumentów na przykładzie serwisu społecznościowego - Facebook

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Bogula, Monika
dc.date.accessioned 2014-01-09T09:20:37Z
dc.date.available 2014-01-09T09:20:37Z
dc.date.issued 2012-10-09 19:49:43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3606
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie mechanizmu działania marketingu począwszy od tradycyjnych początków, poprzez Internetowe oblicze, kończąc na współczesnych mediach społecznościowych z największą współczesną platformą społecznościową na czele. Na treść pracy składają się trzy rozdziały. W rozdziale pierwszym zdefiniowano termin marketingu zarówno klasycznego jak i nowoczesnego oraz przedstawiona została misja i jego funkcje. W rozdziale drugim opisane zostało zjawisko Social Media, jego następstwa i rodzaje. Rozdział trzeci to głównie analiza badania marketingowego dotyczącego oceny wiarygodności i skuteczności Facebooka i jego biznesowego zastosowania. Badanie zostało przeprowadzone na przypadkowej próbie badawczej 50 użytkowników Facebooka. Narzędziem przeprowadzania badania była ankieta internetowa udostępniona w serwisie Google Docs i następnie wysłana do przypadkowych użytkowników. Podsumowując, omówione zagadnienia oraz badanie dotyczące działań marketingowych na Facebooku zdecydowanie potwierdziły fundamentalną hipotezę pracy, która brzmiała : „Obecność firmy w mediach społecznościowych jest niezbędna w dzisiejszych czasach. Facebook i jego narzędzia to ‘kopalnia złota’ dla marketerów, którzy prawidłowo budując strategię marketingową firm za wykorzystaniem Social Media, przy niewielkich nakładach finansowych mogą osiągnąć wiele korzyści, nie tylko materialnych oraz długotrwale zaistnieć w szybko zmieniającym się rynku konsumentów”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject internet pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject serwisy społecznościowe pl
dc.subject media społecznościowe pl
dc.title Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumentów na przykładzie serwisu społecznościowego - Facebook pl
dc.title.alternative The influence of social media on consumer behavior based on social networking site - Facebook pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-08T16:01:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info