dc.contributor.advisor |
Mikulec, Marek |
|
dc.contributor.author |
Drwal, Ewelina |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-09T09:34:35Z |
|
dc.date.available |
2014-01-09T09:34:35Z |
|
dc.date.issued |
2012-09-30 23:30:23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3613 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca ma na celu wyszczególnienie działań marketingowych prowadzonych
przez Bank BGŻ, a także ukazanie ich wpływu na funkcjonowanie tegoż banku przez okres
4 kolejnych lat. W tym celu została przeprowadzona analiza realizowanych działań
marketingowych odnotowywanych na stronie internetowej BGŻ. Wielu informacji
dostarczyła również bezpośrednia rozmowa z pracownikiem placówki w Tarnowie.
Wnioski z badań okazują się jednoznaczne potwierdzać założone przez autorkę
hipotezy – realizacja działań marketingowych jest niemal koniecznością. Sukcesem owocują
jednak działania prowadzone w sposób konsekwentny, przemyślany i precyzyjnie dobrany.
Punktem wyjścia wszelkich przedsięwzięć powinien być konsument, ponieważ to on stanowi
wartość nadrzędną. Marketing jako wielokanałowe działania ma służyć nie tylko zdobyciu
klienta ale również zatrzymaniu go przy danej ofercie.
Bank BGŻ będący liderem dla sektora rolno – spożywczego ma w zamiarze rozwinąć
sieć bankowości internetowej co z pewnością zwiększy poziom zysków i znacząco urozmaici
proponowaną ofertę. BGŻ wychodzi naprzeciw potrzebom i wymaganiom konsumenta
o czym świadczą coraz to lepsze wyniki. Nie podlega również wątpliwości, iż pomocne
w tym celu będą prowadzone na coraz większą skalę działania marketingowe. |
pl |
dc.description.abstract |
This diploma project aims to specify the marketing activities conducted by
the Bank BGZ, and show their impact on the functioning of this bank for a period of
4 next years. For this purpose, the analysis of marketing activities presented on the
website of the bank BGŻ, was carried out. Additionally, a direct conversation with an
employee who works in Tarnow, gave many useful information.
Conclusions which are the result of the study, appear to confirm hypothesis
established by the author- implementation of marketing activities is almost a necessity.
However, the activities which are carried out in a consistent, well-consider and precisely
chosen way, are successful. The starting point of all activities should be the consumer,
because he or she is the supreme value. Marketing as a multiple action is intended for
acquiring not only customers, but also it aims to keep him or her at a offer.
The Bank BGŻ as a leader of the agro-food sector intends to develop the
internet banking network which it will certainly increase the level of profits and it will
make that proposed offers will be more diverse.
The strong evidences that the bank BGŻ meets the consumers’ needs and
demands are results which are getting better. It is beyond doubt that marketing activities
done on an increasing scale will be very helpful. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
bank |
pl |
dc.subject |
analiza |
pl |
dc.subject |
obserwacja |
pl |
dc.subject |
konsument |
pl |
dc.subject |
usługi finansowe |
pl |
dc.subject |
analysis |
pl |
dc.subject |
observation |
pl |
dc.subject |
bank |
pl |
dc.subject |
consumer |
pl |
dc.subject |
financial services |
pl |
dc.title |
Wpływ działalności marketingowej na funkcjonowanie banku BGŻ w Tarnowie |
pl |
dc.title.alternative |
The influence of marketing in a BGŻ Bank in Tarnów |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-09T09:22:55Z |
|