dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Komperda Dominika |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-09T10:58:21Z |
|
dc.date.available |
2014-01-09T10:58:21Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3633 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca magisterska ma dać odpowiedź na następujący problem badawczy: Jakie są postawy studentek Wyższej Szkoły Biznesu – NLU wobec reklam telewizyjnych. Doprecyzowując zagadnienie, problem badawczy będzie dotyczył zdiagnozowania postaw studenckich wobec reklamy telewizyjnej według znaku i natężenia postaw.
Pośród celów należy wyszczególnić te, które dadzą odpowiedź na następujące pytania:
1.Jakie jest nastawienie do reklamy telewizyjnej?
2.Dlaczego niektóre studentki WSB – NLU mają negatywną postawę wobec reklam telewizyjnych?
3. Jakie kryteria biorą pod uwagę ankietowani określając swoją postawę wobec reklam telewizyjnych?
4.Jakie formy reklamy decydują o tym, że reklama telewizyjna jest odbierana pozytywnie?
5.Jakie są postawy studentek WSB – NLU wobec wybranych form reklam telewizyjnych?
6.Jakie reklamy telewizyjnej przekonują studentki WSB – NLU?
7.Czy studentki WSB – NLU ulegają wpływowi reklamy?
Autorka pracy postawiła następujące hipotezy: 1.Ustalenie, czy studentki WSB – NLU różnią się znakiem postawy wobec reklam telewizyjnych w zależności od roku studiowania.2. Ustalenie, czy natężenie postawy studentek WSB – NLU wobec reklam telewizyjnych pozostaje w koherencji z ich miejscem zamieszkania. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
psychologia społeczna |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
komunikowanie się z rynkiem |
pl |
dc.subject |
media |
pl |
dc.subject |
postawy konsumenta wobec reklam |
pl |
dc.subject |
kształtowanie postaw konsumenta |
pl |
dc.subject |
wywieranie wpływu |
pl |
dc.subject |
techniki manipulacji |
pl |
dc.title |
Postawy studentek Wyższej Szkoły Biznesu - NLU wobec reklam telewizyjnych |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |