Abstract:
Problem badawczy obejmuje zdiagnozowanie, która grupa wiekowa respondentów jest szczególnie podatna na wpływ reklamy internetowej oraz dotyczy oceny metod i technik wywierania wpływu stosowanych przez ten rodzaj reklamy wobec potencjalnych konsumentów - pracowników bankowych. Celami badań niniejszej pracy jest pozyskanie odpowiedzi na pytania:
1. Które z narzędzi promocji w Internecie są najlepiej rozróżnianie przez konsumentów?
2. Która z badanych grup wiekowych jest najbardziej podatna na przekaz reklamowy oraz najczęściej podejmuje decyzje o zakupie produktów drogą internetową?
3. Czym kierują się konsumenci-pracownicy bankowi dokonując zakupu w Internecie?
Hipotezy postawione przez autora:
I. Najczęstszymi konsumentami poszukującymi produktów do zakupu w Internecie są ludzie młodzi, którzy mają wyrobiony nawyk korzystania z sieci.
II. Sposoby wywierania wpływu przez reklamę internetową są najskuteczniejsze w portalach internetowych.