Proces kreacji i produkcji postaci 3d

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Szyszkiewicz-Warzecha, Krzysztof
dc.contributor.author Ptak, Łukasz
dc.date.accessioned 2014-01-09T12:07:01Z
dc.date.available 2014-01-09T12:07:01Z
dc.date.issued 2012-11-22 16:23:04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3644
dc.description.abstract Jednym z najważniejszych w moim życiu celów jest praca przy filmie animowanym ponieważ uwielbiam animować, gdyż nie ogranicza to twórcy w żaden sposób. Dzięki programom do grafiki 3d można stworzyć tak naprawdę wszystko. Jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia, możemy wykorzystać naszą kreatywność do stworzenia czegoś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju. Głównym celem mojej pracy jest przedstawienie procesu twórczego postaci do produkcji filmowych, gier, reklam i innych, gdzie postacie trójwymiarowe mają swoje zastosowanie. Praca zacznie się od stworzenia pomysłu a zakończy finalnymi i przeniesionymi do życia postaciami. Animacja jest iluzją optyczną, polegającą na wyświetlaniu pojedynczych obrazów jeden po drugim. Wyświetlanie ich odbywa się w bardzo szybki sposób, co pozwala oszukać nasz wzrok tworząc płynny obraz. Standardem dla animacji jest wyświetlanie 24 albo 30 klatek w czasie jednej sekundy. W pracy chciałbym skupić się głównie na animacji trójwymiarowej (3d), chodź znajdą się w niej również elementy tworzenia animacji klasycznej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject programowanie pl
dc.subject grafika komputerowa pl
dc.subject animacja komputerowa pl
dc.subject filmy pl
dc.subject gry komputerowe pl
dc.title Proces kreacji i produkcji postaci 3d pl
dc.title.alternative Creation and production process of 3D figures pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-09T11:50:01Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info