Strategia marketingowa dla hotelu, na przykładzie hotelu Dyplomat

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Zalewski, Karol
dc.date.accessioned 2014-01-10T09:11:16Z
dc.date.available 2014-01-10T09:11:16Z
dc.date.issued 2012-09-28 09:54:54
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3695
dc.description.abstract Opracowanie dotyczące analizy i oceny marketingu Hotelu Dyplomat w Olsztynie ma wprawdzie charakter przyczynkarski, ale ujmuje aspekt teoretyczny zarządzania sektorem usług hotelarskich oraz praktyczny ogląd tego problemu na przykładzie konkretnej instytucji. W części teoretycznej ujęto ogólne rozważania o turystyce, jej organizacji i klasyfikacji oraz ekonomice, a także o zagadnieniach z nią związanych, w tym produkcie turystycznym, hotelarstwie i usługach hotelowych. Ważne miejsce w opracowaniu poświęcono teoretycznym rozważaniom marketingu w turystyce i hotelarstwie, ze szczególnym uwzględnieniem analizy SWOT, jako podstawy wyboru strategii marketingowej. Praktyczny aspekt pracy ukazany jest poprzez analizę i ocenę strategii marketingowej olsztyńskiego Hotelu Dyplomat, firmy obecnej na rynku hotelarskim stolicy Warmii i Mazur od końca 2010 roku. Instytucję tą przebadano analizując frekwencje w roku 2011, stosując koncepcję SWOT, poprzez technikę ankietowania gości hotelowych z użyciem własnego kwestionariusza oraz poprzez analizę wypowiedzi i opinii gości hotelowych w Internecie. Przeprowadzona analiza materiału badawczego pozwoliła na sformułowanie wskazań, których wdrożenie zapewni rozwój badanej instytucji głównie celem utrzymania obecnych gości oraz dotarcia do nowego klienta oraz budowania marki hotelu na mapie bazy noclegowej i gastronomicznej Olsztyna. pl
dc.description.abstract A study on the analysis and evaluation of marketing Dyplomat hotel in Olsztyn is admittedly fragmentary nature, but recognized the theoretical aspect of the hospitality services sector management and practical overview of this problem on the example of a particular institution. In the theoretical part of the general discussion of recognized tourism, organization and classification, and economics, as well as issues related to it, including the tourist product, hospitality and hotel services. An important place in the development of theoretical considerations given to marketing in the tourism and hotel industry, with particular emphasis on the SWOT analysis, the basis for selection of a marketing strategy. The practical aspect of the work is shown by the analysis and evaluation of marketing strategies in Dyplomat Hotel, companies present on the hotel market of the capital of Warmia and Mazury region since the end of 2010. This institution was tested by analyzing attendance in 2011, with the SWOT analysis, by surveying guests using questionnaires and by analyzing the expression and opinion guests in the Internet. The analysis of the research material helped to formulate the indications, the implementation of which will ensure the development of institutions studied mainly in order to keep the guests and to reach new customers and build a brand on the map of accommodation and catering in Olsztyn. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject analiza strategii pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject SWOT analysis pl
dc.subject survey pl
dc.subject marketing strategy pl
dc.subject analysis strategy pl
dc.title Strategia marketingowa dla hotelu, na przykładzie hotelu Dyplomat pl
dc.title.alternative Marketing strategy of hotel; the case of hotel Diplomat pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-09T14:01:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info