Zarządzanie jakością w usługach hotelarskich na przykładzie Hotelu Litwor w Zakopanem

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Marta
dc.contributor.author Chowaniec, Bożena
dc.date.accessioned 2014-01-10T10:19:09Z
dc.date.available 2014-01-10T10:19:09Z
dc.date.issued 2012-09-26 13:44:50
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3705
dc.description.abstract Niniejsza praca dotyczy zarządzania jakością w turystyce i hotelarstwie na przykładzie Hotelu Litwor w Zakopanem. W napisaniu części badawczej pomogła mi obserwacja uczestnicząca jako pracownika działu rezerwacji tegoż hotelu, jak również wywiady przeprowadzone z dyrektorem hotelu, kierownikiem marketingu, personelem wykonawczym czy analiza ankiet oraz wpisów m. in. na portalu booking.com. Dzięki poznaniu tematyki zarządzania jakością w usługach hotelarskich oraz przeprowadzonym obserwacjom i wywiadom mogłam rozpoznać metody i narzędzia zarządzania jakością, poziomy zarządzania oraz sposoby pomiaru jakości jakimi posługuje się Hotel Litwor, jak również zauważyć i wyciągnąć wnioski, co można zmienić lub poprawić. Zaangażowanie dyrektora i kierowników poszczególnych pionów w poprawę jakości należy jeszcze przenieść na wszystkich pracowników wykonawczych, pomagając im zrozumieć czym jest jakość i dając im odpowiednie narzędzia w formie uzupełnionych procedur oraz odpowiednich szkoleń. Poprawiając przepływ informacji, zrozumienie i atmosferę pracy, wprowadzając odpowiednie analizy i ocenę pracowniczą hotel zbliży się do modelu, który służyć będzie mógł za wzór organizacji dbającej o jakość, posiadającej przede wszystkim świadomość czym jest jakość w usługach. pl
dc.description.abstract This paper addresses the management of quality in tourism and hotel industry as an example Litwor Hotel in Zakopane. Participant observation of the author – the Senior Event Manager of the company, that owns Litwor Hotel – and frequent interviewing such persons as CEO, CMO and staff were fundamentally helpful when it came to the research. I also thoroughly analysed the content generated by the users of booking.com service. Thanks to in-depth inquiries In the scope of the quality management matter, not to mention the observations and interviews, I was able to identify the methods and tools of quality management, levels of management, and ways to measure the quality exercised in everyday routine in Litwor hotel. I could also observe and draw conclusions of can be changed or improved. The devotion of CEO and management of the hotel needs to be shared with the staff as soon as possible. A program which would help them understand the complex issues of quality management and provide them with necessary tools – e.g. procedures, trainings. Litwor hotel still has to slightly improve the information management and the atmosphere of work (e.g. by new assessment procedure) to get closer to the paragon organisation in the scope of quality management based on strong conscience of tools and ideas. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject jakość pl
dc.subject standaryzacja pl
dc.subject procedury pl
dc.subject oczekiwania pl
dc.subject usługi hotelowe pl
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.title Zarządzanie jakością w usługach hotelarskich na przykładzie Hotelu Litwor w Zakopanem pl
dc.title.alternative Quality management in the hotel services based on 'Litwor' Hotel in Zakopane pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T08:38:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info