Ambient marketing we współczesnym systemie komunikacji przedsiębiorstwa z klientem

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Probierz, Jakub
dc.date.accessioned 2014-01-10T10:25:33Z
dc.date.available 2014-01-10T10:25:33Z
dc.date.issued 2012-09-26 18:19:40
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3707
dc.description.abstract Przeprowadzenie badań własnych było próbą poznania opinii i postaw respondentów dotyczących ambient marketingu. Celem badań była weryfikacja postawionych hipotez. Założono, że ambient marketing cieszy się zainteresowaniem osób ze wszystkich grup wiekowych oraz pozytywnie wpływa nie tylko na decyzje o zakupie, ale także na postrzeganie marki reklamowanej za pomocą ambientu. Aby zbadać powyższe założenia zastosowano formularz ankiety, składający się z prezentacji przykładów ambient marketingu oraz szesnastu pytań. W badaniu wzięło udział 120 osób. Z badań wynika, że osoby z wszystkich grup wiekowych wykazały duże zainteresowanie ambient marketingiem, wybierając następujące jego określenia: pomysłowe, ciekawe, przyciągające. Ponad połowa respondentów po zapoznaniu się z przykładami ambientu deklaruje chęć posiadania oraz zakupu reklamowanego produktu. Niecałe 70 proc. respondentów ujawniło pozytywne postrzeganie marki wykorzystującej ambient do promocji swoich produktów. pl
dc.description.abstract Conducting one’s own research has been to attempt to kwon respondents opinions and attitudes regarding to ambient marketing. The aim of the study was to verify hypotheses. It has been assumed that ambient marketing is attractive and interesting for people of all age groups. It has been assumed that ambient has a positive effect not only on buying decision, but also on the perception of the brand advertised by ambient. The survey form consisting examples of ambient marketing and sixteen questions. The survey form has been used to proof these assumptions. The research involved 120 people. The analysis of the research showed that tested individuals of all age groups showed strong interest to ambient marketing by choosing following terms: creative, interesting, attractive. Having regard to the examples of ambient, more than half of the respondents declare a desire to have and to purchase a product. Nearly 70 percent of respondents revealed a positive perception of a brand which uses ambient marketing to promote their products. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject nowoczesny marketing pl
dc.subject niestandardowe formy marketingu pl
dc.subject reklama pl
dc.subject ambient marketing pl
dc.subject komunikowanie przedsiębiorstwo-klient pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.title Ambient marketing we współczesnym systemie komunikacji przedsiębiorstwa z klientem pl
dc.title.alternative Ambient marketing in the present system of communication between company and customers pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T08:38:44Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info