Strategia pozyskiwania klientów dla Banku Spółdzielczego w Limanowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Wąchała, Elżbieta
dc.date.accessioned 2014-01-10T14:06:36Z
dc.date.available 2014-01-10T14:06:36Z
dc.date.issued 2012-09-25 12:49:00
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3736
dc.description.abstract Celem pracy było stworzenie strategii rozwoju Banku Spółdzielczego w Limanowej. Zbadano makrootoczenie i otoczenie konkurencyjne Banku, przeanalizowano jego obecną sytuację i działalność, zweryfikowano zawartą w Strategii misję, podstawowe założenia i cele. Zapoznano się z tematem zarządzania strategicznego, dokonano przeglądu przez definicje tego zagadnienia, przywołano kilka podziałów strategii i wydzielono style decyzyjne w tym zakresie. Dokonano omówienia analizy strategicznej we wszystkich jej obszarach. Przedstawiono zarządzanie strategiczne w bankach. W głównej części pracy opracowano dokładną analizę strategiczną Banku. Wszelkie obserwacje zawarto w macierzy SWOT ukazując mocne i słabe strony działania Banku, jego szanse rozwoju i możliwe zagrożenia. Na tej podstawie obrano główną strategię działania, określono misję i cele. Następnie stworzono strategię pozyskiwania nowych i lojalnych klientów, badając ze wszystkich stron działalności Banku możliwe szanse. W ten sposób ukazano wiele dróg działań, których realizacja z pewnością pomogłaby umocnić pozycję Banku na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. pl
dc.description.abstract The aim of the dissertation was to create the development strategy for Bank Spółdzielczy in Limanowa. Macro environment and Bank’s competition were investigated, its current situation and activities were also analyzed. Strategy enclosed in the mission statement, its fundamental aims and goals were verified. At first the theme of strategic management was looked into, its definition was reviewed, few systems of classification were given as examples and decision styles were categorized. Analysis of the strategy in all the areas was discussed. Next banks’ management strategy was portrayed.In the main part of the dissertation precise analysis of Bank strategy was developed. All the finding were enclosed in SWOT statistics showing strong and weak points of Bank’s activities , its chances for further development and possible threats. On those basis the main action strategy was established, mission and goals were determined. Following that the strategy of acquiring new and loyal customers was developed measuring the Bank’s possible chances. Several ways of action were suggested. Their realization undoubtedly would help to make the Bank’s position stronger on the current competitive market. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Bank Spółdzielczy w Limanowej pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject strategia działania pl
dc.subject nowi klienci pl
dc.title Strategia pozyskiwania klientów dla Banku Spółdzielczego w Limanowej pl
dc.title.alternative Customer acquisition strategy for Bank Spółdzielczy in Limanowa pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T10:49:16Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info