Kształtowanie marki produktu na przykładzie firmy Opoltrans

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Turek, Mateusz
dc.date.accessioned 2014-01-10T14:09:16Z
dc.date.available 2014-01-10T14:09:16Z
dc.date.issued 2012-09-24 23:38:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3737
dc.description.abstract Tematem niniejszej pracy jest opis i analiza powstawania i rozwoju marki MEGA stworzonej przez firmę Opoltrans dla dystrybuowanych przez siebie produktów. Przedstawiono historię powstania firmy oraz proces wprowadzenia na rynek marki MEGA. Zaprezentowano wygląd i oprawę graficzną produktów i ich opakowań. W pracy zastosowano narzędzie badawcze w postaci kwestionariusza ankietowego. Próbę przeprowadzono na stu klientach firmy. Na podstawie ankiety dokonano analizy rozwoju marki oraz ukazano problemy, z jakimi spotyka się firma. Wyniki ukazały, że produkty firmy są rozpoznawalne, klienci często po nie sięgają, jednak uznawane są za słabe jakościowo. Przeanalizowano przyczyny rozwoju negatywnego wizerunku marki. Przedstawiono wnioski i czynności potrzebne do poprawy jakości i opinii odbiorców. pl
dc.description.abstract The topic of the thesis is the description and analysis of the creation and development of the MEGA brand developed by the Opoltrans company for the products it distributes. The history of the company was presented, along with the process of introducing the MEGA brand to the market. The appearance and the graphic design of the products and their packaging were demonstrated. A research tool in the form of a survey questionnaire was used in the thesis. The survey sample included a hundred employees of the company. Based on the survey, an analysis of the brand’s development was made and the problems that the company encounters were presented. The results have shown that the company’s products are recognizable, customers do buy them frequently, but they are considered to be of poor quality. The reasons for the development of the negative image of the brand were analyzed. Conclusions and action required to improve the quality of the products and the consumers’ opinions were presented. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject strategia marki pl
dc.subject wartość marki pl
dc.subject marka produktu pl
dc.title Kształtowanie marki produktu na przykładzie firmy Opoltrans pl
dc.title.alternative Shaping the product brand on the example of the Opoltrans Company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T10:49:19Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info