Elementy marketingu mix i ich wykorzystanie na podstawie Firmy Wiśniowski

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Wańczyk, Edyta
dc.date.accessioned 2014-01-10T14:46:15Z
dc.date.available 2014-01-10T14:46:15Z
dc.date.issued 2012-09-21 09:15:54
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3746
dc.description.abstract Wynikiem gwałtownego rozwoju gospodarki rynkowej w naszym kraju jest zwiększenie zainteresowania marketingiem. Wiedza i umiejętne wykorzystanie zasad i reguł marketingu okazuje się bardzo przydatne w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zwiększone wymagania rynku i klientów, a także silna konkurencja, wymuszają na przedsiębiorstwie ciągłego doskonalenia narzędzi marketingu-mix. Ich głównymi instrumentami są produkt, cena, promocja i dystrybucja. Skonstruowane są one tak, aby przynieść jak najwięcej korzyści dla klienta. Narzędzia te narzucają określoną dyscyplinę myślenia i podejmowania decyzji w organizacji. Są one również szansą niwelowania ryzyka działania. Zaspokajanie potrzeb nabywców jest drogą do budowania lojalności i zwiększenia zysków przedsiębiorstwa. Marketing to nie tylko reklama i sprzedaż. Wiąże się z nim przywództwo na rynku dla firmy w momencie zrozumienia potrzeb klienta. Zadowolenie klienta jest kluczową rzeczą, której nie zrekompensuje ani ilość reklam, ani wielkość sprzedaży. Marketing wymaga połączenia sztuki i wiedzy, doświadczenia w działaniu i skłonności do podejmowania ryzyka, intuicji i dokładnej analizy informacji. Połączenie to odgrywa kluczową rolę w procesie zarządzania marketingowego. Celem niniejszej pracy jest systematyka oraz na jej podstawie próba analizy działań marketingowych w firmie „Wiśniowski”, działającej w branży bram i ogrodzeń. pl
dc.description.abstract The result of the rapid development of market economy in our country is increasing interest in marketing. Knowledge and skilful use of marketing principles and rules turns out to be very useful in the management of the company. The increased demands of the market and customers, and intense competition, forcing the company to continuously improve marketing mix tools. The main instruments are product, price, promotion and distribution. They are constructed so as to bring the maximum benefit to the customer. These tools impose specific discipline of thinking and decision-making within the organization. They are also a chance to mitigate the risks of action. Meeting the needs of customers is the way to build loyalty and increase the profits of the enterprise. Marketing is not just advertising and sales. Associated with the leadership in the market for the company at the time to understand the client's needs. Customer satisfaction is the key thing, which is not offset or amount of advertising or sales. Marketing requires a combination of art and knowledge, and experience in the operation and willingness to take risks, intuition and careful analysis of information. This connection plays a key role in marketing management. The aim of this study is to systematics and on the basis of an attempt to analyze. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject produkt pl
dc.subject cena pl
dc.subject promocja pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject personel pl
dc.subject reklama pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject product pl
dc.subject price pl
dc.subject promotion pl
dc.subject distribution pl
dc.subject personnel pl
dc.subject advertising pl
dc.subject sales pl
dc.title Elementy marketingu mix i ich wykorzystanie na podstawie Firmy Wiśniowski pl
dc.title.alternative Elements of mix marketing and their usage on the basis of Wisniowski company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T14:12:21Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info