dc.contributor.advisor |
Cwynar, Wiktor |
|
dc.contributor.author |
Kobylarska Julia |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-11T12:58:52Z |
|
dc.date.available |
2014-01-11T12:58:52Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3800 |
|
dc.description.abstract |
Autorka pracy stawia następujące tezy: „Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa jest niezbędnym elementem w strategii maksymalizacji jego wartości”; „Programy odpowiedzialności społecznej mają pośredni wpływ na wartość firmy poprzez zwiększenie jej wiarygodności wśród jej klientów”. Celem pracy jest udokumentowanie prawdziwości postawionych tez poprzez przedstawienie problemu odpowiedzialności społecznej firm w dzisiejszych czasach, jego wpływu na ich wartość oraz przedstawienie programu odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco Polska wraz z wynikami przeprowadzonego badania marketingowego wśród dorosłych osób palących. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
społeczna odpowiedzialność biznesu |
pl |
dc.subject |
etyka |
pl |
dc.subject |
certyfikacja |
pl |
dc.subject |
wartość firmy |
pl |
dc.subject |
wizerunek firmy |
pl |
dc.subject |
British American Tobacco w Polsce |
pl |
dc.subject |
ekologia |
pl |
dc.subject |
miejsce pracy |
pl |
dc.title |
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik determinujący wartość przedsiębiorstwa na podstawie British American Tobacco Polska |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |