Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik determinujący wartość przedsiębiorstwa na podstawie British American Tobacco Polska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cwynar, Wiktor
dc.contributor.author Kobylarska Julia
dc.date.accessioned 2014-01-11T12:58:52Z
dc.date.available 2014-01-11T12:58:52Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3800
dc.description.abstract Autorka pracy stawia następujące tezy: „Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa jest niezbędnym elementem w strategii maksymalizacji jego wartości”; „Programy odpowiedzialności społecznej mają pośredni wpływ na wartość firmy poprzez zwiększenie jej wiarygodności wśród jej klientów”. Celem pracy jest udokumentowanie prawdziwości postawionych tez poprzez przedstawienie problemu odpowiedzialności społecznej firm w dzisiejszych czasach, jego wpływu na ich wartość oraz przedstawienie programu odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco Polska wraz z wynikami przeprowadzonego badania marketingowego wśród dorosłych osób palących. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject społeczna odpowiedzialność biznesu pl
dc.subject etyka pl
dc.subject certyfikacja pl
dc.subject wartość firmy pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject British American Tobacco w Polsce pl
dc.subject ekologia pl
dc.subject miejsce pracy pl
dc.title Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik determinujący wartość przedsiębiorstwa na podstawie British American Tobacco Polska pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info