Reklama jako forma komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem w opinii społecznej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Załubska Anna
dc.date.accessioned 2014-01-11T15:14:08Z
dc.date.available 2014-01-11T15:14:08Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3819
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy była analiza struktury społecznych ocen na temat przekazu reklamowego w mediach, a celami szczegółowymi analiza istoty i funkcji reklamy oraz istoty mediów a także analiza mechanizmu percepcji reklam i decyzji zakupowych nabywców. W realizacji tych celów pomocnymi okazały się podstawowe hipotezy (pytania badawcze) a mianowicie: 1. Jak reklama w mediach wpływa na wybory konsumentów? (pozytywnie/negatywnie), ـ2. Czym, jeśli nie reklamą sugeruje się przeciętny nabywca przy zakupach?, 3. Co wpływa na wybory konsumentów (opakowanie/cena/jakość itp.)?. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject proces komunikacji marketingowej pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject percepcja reklamy pl
dc.subject emocje w zachowaniach komsumenckich pl
dc.subject decyzje konsumenckie pl
dc.subject media pl
dc.title Reklama jako forma komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem w opinii społecznej pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info