dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan W. |
|
dc.contributor.author |
Załubska Anna |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-11T15:14:08Z |
|
dc.date.available |
2014-01-11T15:14:08Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3819 |
|
dc.description.abstract |
Głównym celem niniejszej pracy była analiza struktury społecznych ocen na temat przekazu reklamowego w mediach, a celami szczegółowymi analiza istoty
i funkcji reklamy oraz istoty mediów a także analiza mechanizmu percepcji reklam
i decyzji zakupowych nabywców.
W realizacji tych celów pomocnymi okazały się podstawowe hipotezy (pytania badawcze) a mianowicie:
1. Jak reklama w mediach wpływa na wybory konsumentów? (pozytywnie/negatywnie),
ـ2. Czym, jeśli nie reklamą sugeruje się przeciętny nabywca przy zakupach?,
3. Co wpływa na wybory konsumentów (opakowanie/cena/jakość itp.)?. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
proces komunikacji marketingowej |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
percepcja reklamy |
pl |
dc.subject |
emocje w zachowaniach komsumenckich |
pl |
dc.subject |
decyzje konsumenckie |
pl |
dc.subject |
media |
pl |
dc.title |
Reklama jako forma komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem w opinii społecznej |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |