Marketing bezpośredni jako forma promocji firmy
Ładowanie...
Data
2012-09-19 07:39:26
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Postęp technologiczny spowodował, że konieczna stała się walka o pozyskanie klienta. Rozwój marketingu bezpośredniego jest zatem odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku. Głównym celem marketingu bezpośredniego jest identyfikacja nabywców, określenie ich potrzeb, motywacja do zakupu i podtrzymanie relacji z klientami. Takie podejście ma służyć umacnianiu pozycji firmy na rynku i generować długoterminowe zyski.
Technological advances have resulted in the need to become a battle for customer acquisition. The development of direct marketing is therefore a response to changes in the market. The main purpose of direct marketing is to identify customers, identify their needs, motivation to purchase and maintain relationships with clients. This approach is aimed at strengthen the company's position in the market and generate long-term profits.
Technological advances have resulted in the need to become a battle for customer acquisition. The development of direct marketing is therefore a response to changes in the market. The main purpose of direct marketing is to identify customers, identify their needs, motivation to purchase and maintain relationships with clients. This approach is aimed at strengthen the company's position in the market and generate long-term profits.
Opis
Słowa kluczowe
marketing, marketing bezpośredni, marketing relacji, promocja, bazy danych, przesyłka pocztowa, telemarketing, klient, internet, direct marketing, relationship marketing, promotion, database, direct mail, customer