Abstract:
Tematem prezentowanej pracy jest promocja w małej firmie handlowej. W dobie rozwoju gospodarczego, każda firma niezależnie od wielkości chce ukształtować miejsce
w świadomości klientów. W tym celu powinna wykreować swój wizerunek wykorzystując dostępne narzędzia promocyjne oraz tworząc z nich niepowtarzalną, skuteczną kompozycję. Zbiór narzędzi wykorzystywanych w małym przedsiębiorstwie handlowym jest zgoła odmienny od tego używanego przez duże firmy. Jednak także i mała firma handlowa może skutecznie zastosować promocję dla podkreślenia różnic swojej oferty oraz budowę lojalności klientów.
Niniejsza praca zawiera przegląd literatury na temat zarządzania działalnością promocyjną w małej firmie handlowej na przykładzie przedsiębiorstwa „Kwiatpol”. Głównym celem pracy jest rozpoznanie technik promocji oraz przedstawienie ich zastosowania w małej firmie handlowej. Celem jest także rozpoznanie kolejnych etapów budowy kampanii promocyjnej przedsiębiorstwa. Autorka stawia sobie za cel analizę wykorzystywanych przez firmę „Kwiatpol” narzędzi i działań marketingowych oraz ocenę tych działań.