Możliwości rozwoju banków internetowych w Polsce na przykładzie mBanku

Brak miniatury

Data

2004

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Banki wraz z innymi instytucjami finansowymi należą do tych sektorów gospodarki, które szczególnie aktywnie korzystają ze zdobyczy niedawnej rewolucji internetowej. Zamiast pojedynczych instytucji zajmujących się wszystkim, nowe technologie informatyczne umożliwiają tworzenie „wirtualnych instytucji finansowych”, na które składają się firmy specjalizujące się w wąskich kategoriach produktów usługowych, tworząc w ten sposób zwartą uzupełniającą się całość. Celem tej pracy jest określenie kierunku rozwoju usług finansowych w oparciu o analizę tendencji popytu na ten typ usług w Polsce wraz ze szczegółową analizą rozwoju mbanku.

Opis

Słowa kluczowe

bank, bankowość elektroniczna, Internet, produkt bankowy, dystrybucja usług bankowych, e-banking, mBank, Inteligo, rynek bankowości elektronicznej w Polsce

Cytowanie